Містить менше 35% відсотків повітря, і як наслідок – має насичений смак    М’якше за традиційне морозиво завдяки відмінній від традиційної технології виробництва
   Менш калорійне, містить значно менше жирів

 

Пропонуємо Вам скуштувати наше італійське морозиво і
приєднатися до мережі Dolce Gelato.

Торгівля високоякісним морозивом є рентабельним і прибутковим бізнесом.
Продаж морозива торгової марки Dolce Gelato – це кращий варіант для торгівлі в ринковому сегменті HoReCa.
Завдяки відмінним смаковим характеристикам і відмінній якості, морозиво Dolce Gelato
можна реалізовувати як в якості самостійного продукту, так і як компонент для
приготування кондитерських виробів, коктейлів та десертів.

Переваги співпраці з нами:

 Якісний продукт преміум-класу
 Приваблива цінова політика
 Широка асортиментна лінійка
 Оснащение необходимым оборудованием
 Доставка продукції
 Швидкий оберт

 

Детальніше про франшизу

 

Скачати презентацію франшизи

Торгівля морозивом Dolce Gelato  є не тільки високоприбутковим і рентабельним бізнесом, але і дуже приємною справою.

Морозиво нашої торгової марки якнайкраще підходить для продажу у сегменті HoReCa. Завдяки відмінним смаковим якостям Dolce Gelato можна використовувати не тільки в якості самостійної страви, але і для приготування коктейлів та десертів.

Морозиво виробництва Dolce Gelato стрімко набуває все більшої популярності. Наша торгова марка здобула другий приз на міжнародному чемпіонаті Європи в Ріміні (Італія) по виготовленню морозива.

Різноманітні види морозива відомі всім ще здавна: крем-брюле або пломбір є улюбленими ласощами для багатьох. Морозиво – це солодкий висококалорійний продукт, що містить до 20% вуглеводів і стільки ж жирів у відсотковому співвідношенні. Розрізняють два основних види морозива: м’яке та загартоване. М’яке, як правило, продається на вагу, термін його зберігання значно коротший терміну зберігання загартованого морозива.

В ресторанах і кафе порція морозива прикрашається ягодами, шоколадом, шматочками фруктів, сиропами, крихтами горіхів або шоколадною стружкою. Морозиво часто використовують для приготування різних коктейлів, особливо молочних: молоко і фруктовий сироп змішують з морозивом і збивають блендером.

 

Процес виготовлення загартованого морозива складається з циклу послідовних процедур. В кондитерських цехах і холодокомбінатах морозиво виготовляється із спеціальної суміші для морозива. Далі настає черга фрізування, фасування та загартування (тобто швидка заморозка). Процес виготовлення суміші для приготування морозива передбачає підготовку сировини згідно рецептури і змішування компонентів в певних пропорціях і в встановленій послідовності. Далі проводиться фільтрація, пастеризація і гомогенізація суміші для покращення якісних характеристик морозива, після чого суміш охолоджується до +4 градусів.

Фрізування – це процес перетворення рідини в морозиво, що досягається за допомогою спеціальних пристроїв – фрізерів, в яких суміш збивається і заморожується до -4 градусів. Відразу після цього морозиво фасується в упаковку і піддається моментальному (шоковому) замороженню до -36-40 градусів. Упаковане загартоване морозиво пакують в коробки (групову упаковку) і розміщують на складах для тривалого зберігання..